درمان لک پوستی و راهکار هایی برای برطرف کردن آن

بازدید: 962 بازدید

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به خاطر عوامل مختلف دچار لکه های پوستی شوید. عواملی مانند: آفتاب سوختگی، استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و … که در به وجود آمدن لکه دخیل هستند. اما سوالی که مطرح می شود این است که درمان لک پوستی چگونه انجام شده و راهکار چیست؟

عنوان های موجود در مقاله:

  • علت ایجاد لکه های پوستی چیست؟
  • عوامل موثر در ایجاد لک های پوستی
  • درمان لکه پوستی با روش های خانگی
  • درمان لک های پوستی به روش های غیر خانگی
  • پیشگیری های عمومی از ایجاد لکه های پوستی

برای پاسخ به این سوال با مقاله مجله کاژک بیوتی همراه باشید.

علت ایجاد لکه های پوستی چیست؟

ایجاد لک به خصوص در صورت چه در زن و چه در مرد شایع است و عوامل زیادی هم در این اتفاق دخیل هستند. لک هایی تیره رنگ و یا قهوه ای روشن که بیشتر در صورت رخ داده و افراد را درگیر می کند. همچنین زیبایی فرد را به مخاطره می اندازد. وقتی منافذ پوستی با سلول های مرده و چربی موجود در لایه های داخلی پوست مسدود شود. ایجاد آکنه کرده و منجر به رنگدانه های تیره یا هایپرپیگمانتاسیون می شود.

دلایل به جود آمدن لک پوستی

و یا اگر در لایه بالایی اپیدرم پوست این اتفاق رخ دهد. جوش هایی دردناک و سرسیاه رخ خواهد داد که نتیجه ای جز لک به همراه ندارد. همچنین عواملی مانند: ژنتیک، بارداری، اسکار و زخم و انواع بیماری‌های پوستی نیز در به وجود آمدن لک نقش دارند. گاهی لک ها به خاطر تغییرات در هورمون یا در صورت استرس در افراد تا 50 سال ایجاد می شود. در هر صورت این رنگ دانه ها زیبایی را به مخاطره انداخته و جذابیت چهره را کمتر می کند.

برای درمان هایپرپیگمانتاسیون راهکارهایی وجود دارد که می توان از شر آن خلاص شد.

عوامل موثر در ایجاد لک های پوستی

  • سن بیشتر از ۴۰ سال
  • پوست روشن
  • زیاد در معرض نور خورشید قرار گرفتن
  • استفاده‌ ی زیاد از حمام آفتاب یا برنزه کردن پوست
  • ژنتیک
  • تغییرات هورمونی
  • استرس و فشارهای روحی و روانی
  • تغذیه
  • عفونت‌‌ها
  • ملاسما
دلایل مهم ایجاد لک پوستی

درمان لکه پوستی با روش های خانگی

به جز راه های مختلف موجود مانند لیزر و یا استفاده از انواع کرم ها، روش های خانگی برای درمان لک موجود است. این راه های خانگی ساده بوده و بیشتر مواد آن در دسترس همه قرار دارد.

استفاده از جعفری

شاید باعث تعجب شما باشد ولی جعفری حاوی ویتامین های A و C است که به تولید کلاژن در پوست کمک شایانی میکند. جعفری با رادیکال های آزاد مبارزه می کند تا پوست عاری از هر گونه لک باشد.

روش استفاده از جعفری؛ عسل؛ آبلیمو

برگ های جعفری را درون مخلوط کن بریزید. سپس به آن یک قاشق چای خوری آبلیموی طبیعی و یک قاشق غذا خوری عسل به آن اضافه کنید. مخلوط خمیر مانند را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید.

روش استفاده از چای جعفری و آبلیمو برای درمان لک های پوستی

یک ساقه از جعفری را تمیز شسته و آن را خرد کنید. اجازه دهید کمی بجوشد و ده دقیقه زمان بدهید تا مقداری سرد شود. چای را از یک صافی رد کنید سپس آن را با پنبه به روی پوست خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید. این کار شب ها توصیه می شود.

لکه بر قوی به نام آبلیمو

لیمو سرشار از ویتامین C است که برای بهبود بافت پوست همچنین برای بهبود و جلوگیری از هایپرپیگمانتاسیون کارآمد می باشد.

استفاده مستقیم از لیمو و آبلمیو

آب لیموی طبیعی و تازه را بر روی یک پنبه ای ریخته و به پوست خود بمالید وقتی که خشک شد میتوانید بشویید. این روش برای هفته ای دوبار کفایت می کند.

برای استفاده از خود میوه لیمو می توانید آن را به تکه های مساوی برش داده و سپس بر روی پوست خود قرار دهید. بعد از 30 دقیقه محل را بشویید. در صورت داشتن حساسیت به آبلیمو از آن استفاده نکنید.

خمیر آبلیمو؛ شکر؛ عسل و آب برای درمان لک پوستی

برای تهیه این خمیر شما نیاز دارید تا یک عدد آب لیموی طبیعی، دو قاشق غذاخوری شکر و دو قاشق غداخوری عسل را در یک ظرف بریزید. باهم مواد را ترکیب کنید تا خمیر به دست آید. سپس با یک پنبه به نقاط رنگی وست خود آن را بمالید و بعد از نیم ساعت با آب سرد محل را بشویید.

به کار بردن شیر و عسل

همانطور که مسلم است نه تنها شیر برای کل سلامتی کل بدن مفید است. ویتامین های موجود در آن نیز برای زیبایی پوست نیز تاثیر زیادی دارد. برای تهیه خمیر شیر و عسل کافی است چهار قاشق غذاخوری شیر و دو قاشق غذاخوری عسل را باهم ترکیب کنید. سپس بر روی محل مورد نظر با پنبه آن را بمالید و پس از گذشت 10 دقیقه محل را با آب سرد بشویید.

ماست برای از بین بردن لکه های پوستی

ماست حاوی اسید لاکتیک بوده و برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست مفید است. دو قاشق غذاخوری ماست ساده و یک قاشق غذاخوری از بلغور جو دو سر که پخته شده است. و یک قاشق غذاخوری آب لیمو را با هم مخلوط کنید. خمیر را بر روی پوست خود بمالید سپس بعد از 20 دقیقه محل را بشویید.

استفاده از سیب زمینی برای درمان لک پوستی

همانطور که می دانید سیب زمینی حاوی حواص سفیدکنندگی است. همچنین نشاسته موجود در آن باعث کاهش رنگ دانه های موجود در پوست می شود. برای رفع لکه های پوستی بهتر است که: سیب زمینی پوست کنده شده را رنده کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید. بگذارید تا 15 دقیقه بر روی پوست بماند سپس با آب ملایم و ولرم بشویید.

روغن موجود در کپسول ویتامین

این ویتامین برای ترمیم کردن پوستی که دچار آسیب شده است ضروری می باشد. در ضمن ویتامین E می تواند لکه های تیره موجود در پوست را پاکسازی کند. برای استفاده از آن کافی است تا کپسول را با کمی سوزن سوراخ کنید و مایع داخل آن را در ظرفی بریزید. سپس به پوست تمیز خود مقداری از آن را پنبه بزنید تا جذب پوستتان شود.

آب آناناس سرشار از ویتامین

این میوه خوشمزه غنی از ویتامین های A و C است که برای تولید کلاژن حیاتی می باشد. یک آناناس تازه را پوست کنده و آب آن را بگیرید. با مقداری پنبه آب آن را به پوست خود زده و پس از خشک شدن با آب ولرم بشویید.

مخلوط آب آناناس و ماست

برای تهیه این مخلوط بهتر است دو قاشق غذاخوری آب آناناس را با دو قاشق غذاخوری ماست بهم بزنید و به صورت خود بمالید تا 25 دقیقه بماند و بعد بشویید. این کار سه بار در هفته میتواند مفید واقع شود.

آلوئه ورا و درمان لکه های پوستی

برای استفاده از آلوئه ورا کافی است تا یک برگ آن را خریداری کرده و ژل موجود داخلش را خارج کنید. ژل را به صورت خود زده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

سپس 20 دقیقه اجازه دهید بر روی محل مورد نظر بماند و بعد بشویید. از این ژل دو بار در روز میتوانید بهره ببرید.

گوجه فرنگی و تاثیرات ضد لک بودن آن

یک عدد گوجه ی تازه را با یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط کنید. بر روی پوست خود به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید و با آب بشویید. دو قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی را نیز می توانید با یک قاشق آب لیمو مخلوط نموده و به پوست بزنید. پس از خشک شدن مایع، محل را بشویید.

درمان لک های پوستی به روش های غیر خانگی

به غیر از مراحلی که برای درمان های خانگی گفته شد، روش های دیگری نیز وجود دارد که به شرح زیر است:

روش های غیر طبیعی از بین بردن لک های پوستی

کرم های مختلف

برخی از کرم ها هستند که خاصیت روشن کنندگی و از برندگی لک ها را دارند. همه کرم ها دارای تاثیرات یکسان نیستند و باید با توجه به تجربه مصرف کنندگان آن را انتخاب نمود. ویژگی های مثبت و منفی هر محصولی  و نظرات کاربران نمایانگر درصد اثر گذاری آن است.

اگر قصد استفاده از کرم را دارید بهتر است توجه داشته باشید که فرآیند درمان یک شبه جواب نمیدهد. باید مدت زیادی را صبوری کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

استفاده از پماد های روشن کننده

همانگونه که از نامش پیداست، این پمادها پوست را سفیدتر و روشن می کنند. اما برای گرفتن نتیجه بهتر، باید صبر کنید زیرا اثر بخشی این پامادها اندکی زمان می برد. عنصری فعال به نام هیدروکوئینون باعث جلوگیری از تولید ملانین است که منجر به ایجاد لک در پوست می شود. این پامادها نیز دارای 3 الی 4 درصد از این عنصر هستند که نقش موثری در بروز رنگدانه های پوستی دارد.

لیزر نمودن

پالس شدید نوری در لیزر برای از بین بردن لکه های پوستی روشی است که ملانین را مورد هدف قرار داده و رنگدانه های قهوه ای تیره و یا کم رنگ را از بین میبرد.

درمان لک پوستی با میکرودرم ابریژن

در میکرودرم ابریژن پزشک متخصص با استفاده از ابزار خاص که سطحی زبر و خشن دارد، لایه خارجی پوست را از بین می برد. این فرآیند سبب می شود تا پوست برای کلاژن سازی تحریک شده و لکه ها نیز با تولید کلاژن از بین خواهد رفت.

فرآیند کرایوتراپی یا سرما درمانی

در این روش نیتروژن مایع با هدف انجماد، به سلول قسمت هایی که دچار تیرگی شده است آسیب میزند. پوست پس از التیام رنگش روشن تر و شفاف خواهد شد.

استفاده از لایه بردارهای شیمیایی برای درمان لک صورت

این لایه بردارها به صورت محلول شیمیایی بوده که لایه بیرونی پوست را برمیدارد. بدین ترتیب پوست جدیدی شکل گرفته و چین و چروک و لک ها محو خواهد شد. این روش برای افرادی مناسب است که پوست لطیف و بوری دارند.

روش IPL یا عکسبرداری از صورت

در این روش پوستی که دچار کک و مک یا لکه های پوستی شده است. خوش‌ خیم‌ترین رنگدانه‌ های قهوه‌ ای و قرمزی که از پاره شده مویرگ‌ها ناشی می شود، بهبود می‌بخشد. عموماً این روش را یک روش جوانسازی برای صورت و بدن و بدن می دانند.

پیشگیری های عمومی از ایجاد لکه های پوستی

  • در مقابل نور خورشید قرار نگیرید و از دیگر منابع ویتامین D استفاده کنید.
  • استفاده از کرم های ضدآفتاب در هر فصلی هنگام بیرون رفتن از منزل
  • استفاده از کلاه های لبه پهن و عینک آفتابی در روزهای آفتابی
  • درمان به هنگام بیماری هایی مانند آکنه
  • استفاده از ویتامین هایی مانند C و A

محصولات پیشنهادی کاژک بیوتی

با استفاده از محصولات زیر می توانید لک پوستی های که به تازگی ایجاد شده اند را از بین ببرید. ویژگی محصولات را مطالعه کنید و طبق نیاز خود از فروشگاه کاژک بیوتی خرید خود را نهایی کنید.

1.کرم شیر گاو تغذیه کننده روزانه هانکی

کرم شیر گاو هانکی بهترین روشن کننده و آبرسان پوست از شیر تازه گاو است.

ویژگی ها:

  • از بین بردن منافذ باز پوستی
  • احیا و بازسازی پوست
  • لایه برداری از سلول های مرده پوست
  • تسکین آفتاب سوختگی
  • روشن کننده بسیار قوی
  • کاهش چین و چروک و لیفت کننده و جوانساز
  • بوی عالی و جذب باالا
  • کاهش انواع لکه های پوستی
کرم شیر گاو تغذیه کننده روزانه هانکی

نحوه استفاده: 
ابتدا صورت خود را شسته و خشک کنید ، سپس مقداری از کرم را روی پوست خود بمالید و با نوک انگشت ماساژ دهید تا کامل جذب شود.

2.کرم ویتامین سی سنجد تلخ لانبنا

امروزه ثابت شده است که مصرف موضعی ویتامین c روی پوست موجب کاهش و آهسته شدن پیری ناشی از نور آفتاب که علایمی مانند چین و چروک پوست و لکه‌های پوستی دارد می‌شود. همچنین این ماده موجب تولید کلاژن جدید نیز در پوست می‌شود.

ویژگی ها:

  • بازسازی کننده بافت های اسیب دیده
  • شکننده ملانین پوستی
  • مبارزه با رادیکال های ازاد
  • محو شدن دایره های تیره
  • روشن تر کردن چهره
  • کلاژن سازی پوست صورت
فواید کرم ویتامین سی تلخ لانبنا

نحوه استفاده:

بعد از تمیز کردن، ابتدا تونر را بزنید ، سپس یک مقدار مناسب کرم را روی پوست صورت خود بمالید و با انگشتان دست به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

3.کرم ضد لک چلنج

این کرم حاوی مواد روشن کننده و ضد پیری موثر مانند عصاره میموزا، مخلوطی از عصاره شیرین بیان، گلیسرینو ویتامین سی می باشد که جزو برترین و ایمن ترین مواد موثره ضد لک و روشن کننده در جهان هستند.

ویژگی:

  •  جلوگیری از پیدایش لک های قهوه ای
  • حاوی ویتامین سی
  • برطرف کننده لک و تیرگی های ناشی از جوش، زخم، نور آفتاب ،بارداری ،پیری و…
  • روشن کننده موثر و رفع لک های تیره
  • آنتی اکسیدان و بازسازی کننده پوست
ضد آفتاب کرم پودری چلنج

نحوه استفاده:
روز و شب روی لک های قهوه ای صورت و دست بزنید.به مدت حداقل ۳ الی ۴ هفته استفاده نمایید. از تماس با چشم خودداری شود.

آبرسان و مناسب انواع پوست است. این کرم با نفوذ به سطح پوست آن را درخشان و صاف می نماید. توصیه می شود این کرم ضد لک را بر روی پوست خشک استفاده نکنید.

ویژگی:

  • از بین برنده کک و مک
  • حاوی هیالورونیک اسید و آبرسان
  • محو کننده اسکار و آکنه
  • صاف و درخشان کننده پوست
  • مرطوب كننده و آبرسان
  • سفید كننده ی پوست و روشن كننده ی تناژ بافت پوست
کرم روزانه سفید کننده لیدی لانبنا

نحوه استفاده:

  • به اندازه یک نخود از کرم برداشته و به کل صورت و گردن خود  نقطه ای با نوک انگشتان خود بخش کنید.
  • به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد.

5.کرم شب روشن کننده ویتامین سی لانبنا

این کرم حاوی ویتامین سی است که این ترکیب برای روشن کنندگی و ترمیم لک های پوستی فوق العاده عمل می کند. حاوی نیکوتین امید که موجب ترمیم و احیای بافت پوست می شود.لک های قهوه ای که بر اثر پیری یا آفتاب سوختگی ایجاد شده را ترمیم کرده و موجب روشن شدن آنها می شود.خستگی و کدری پوست را برطرف کرده و پوستی درخشان و سالم به شما هدیه می دهد.

ویژگی:

  • شفاف و روشن و درخشان کننده قوی
  • ضدپیری و ضدلک
  • بازسازی و تقویت پوست های آسیب دیده
  • روشن کننده تناژ پوست
  • شاداب کننده
  • درخشان و سالم کننده پوست
فواید کرم شب روشن کننده ویتامین سی لانبنا

نحوه استفاده:

  • شب ها روی پوست تمیز (با انگشت تمیز) پخش کنید تا جذب شود.
  • اگر روزها از ویتامین سی استفاده میکنید حتما ضدآفتاب فراموش نشود.

6.سرم دو فاز سفید کننده و ضد لک نرولی(شکوفه پرتقال) بریلی

به کمک این محصول می توانید انواع لک های پوستی حتی قدیمی ترین و پر رنگ ترین آنها را محو کنید و پوستی یک دست و درخشان داشته باشید.

ویژگی ها:
  • از بین برنده قدرتمند لک
  • عدم بازگشت لک ها
  • تقویت کننده و مغذی
  • آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست
  • جلوگیری از اکسیداسیون پوست
  • کاهنده ملانین پوستی
  • قدرت جذب بالا
سرم دو فاز سفید کننده و ضد لک نرولی(شکوفه پرتقال) بریلی

نحوه استفاده:

  • ابتدا محصول را خوب تکان دهید.
  • صورت خود را تمیز کنید
  • ۳-۵ قطره از محصول را به کف دست خود بریزید
  • با انگشتان خود محصول را روی صورت و گردن خود ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.
  • دوبار در روز  استفاده شود.

7.سرم ویتامین سی 20 درصد و هیالورونیک اسید لانبنا

این محصول غنی از VC است و دارای خاصیت سفید کنندگی و از بین بردن کک و مک است و باعث می شود پوست روشن و مرطوب شود و لکه ها و کک و مک ها از بین برود.

ویژگی ها:

  • بستن منافذ باز(پوست پرتقالی)
  • افزایش درخشندگی پوست
  • آبرسان قوی
  • نرم كننده و مرطوب كننده
  • كمك به درمان و رفع لك های قهوه ای پوستی
  • رفع كك و مك
  • پر کننده خطوط و چین و چروک پوست
  • کلاژن ساز
  • افزایش قوام و انسجام پوست
  • سفت کننده و ترمیم کننده قوی پوست
  • جذب سریع
  • حاوی آنتی اکسیدان
فواید سرم ویتامین سی 20 درصد و هیالورونیک اسید لانبنا

نحوه استفاده:

  • ٣-٥ قطره از سرم را روی قسمت مورد نظر استفاده كنید
  •  به آرامی ماساژ دهید تا سرم جذب شود.
  • در طول روز،  ٢ بار استفاده كنید؛ صبح و شب.

8.سرم بلوبری لانبنا

سرم بلوبری لانبنا به مرطوب شدن پوست کمک می‌کند و باعث لطافت پوست می‌شود، خطوط ریز را کاهش می‌دهد و افتادگی پوست را بهبود می‌بخشد و آن را محکم و کشسان نگه می دارد و همچنین فرایند پیری پوست را کند می کند.

ویژگی ها:

  • ضد چین و چروک پوست
  • لطیف کننده پوست
  • بهبود دهنده پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • محکم کننده پوست
  • مناسب انواع پوست
فواید سرم بلوبری لانبنا

نحوه استفاده:

  • ٣-٥ قطره از سرم را روی قسمت مورد نظر استفاده كنید.
  • به آرامی ماساژ دهید تا سرم جذب شود.
  • در طول روز،  ٢ بار استفاده كنید؛ صبح و شب.

9.اسکراب برنج بیوآکوا

این ماسک بهترین ماسک لایه بردارمی باشد که با نفوذ به لایه های زیرین پوست سلول های مرده را از بین برده و پوستی شاداب و درخشان و لطیف برایتان به ارمغان می آورد.

ویژگی ها:

  • نرم کننده پوست
  • دارای بافت غیر روغنی
  • ترمیم کننده پوست
  • تنظیم چربی پوست صورت
  • لایه بردار ملایم
  • سفید کننده پوست
  • ضد پیری پوست
اسکراب برنج بیوآکوا چیست

نحوه استفاده:

(هفته ای یک یا دوبار) ابتدا پوست صورت  را تمیز کرده و عاری از هر گونه آرایش و گرد و غبار باشد . مقداری از ژل را برداشته و روی پوست ماساژ دهید بعد از گذشت ۲ دقیقه پوست را بشویید.

10.امولوسیون ترمیم کننده و تسکین دهنده نیلوفر آبی

این لوسیون حاوی عصاره ریشه نیلوفری آبی می باشد که در جوان سازی . کلاژن سازی پوست تاثیر به سزایی دارد.

ویژگی ها:

  • ضد باکتری و محافظ پوست
  • تسکین دهنده پوست خشک
  • یکسان سازی و صافی پوست
  • روشن کننده پوست
امولوسیون ترمیم کننده و تسکین دهنده نیلوفر آبی چیست؟

نحوه استفاده:

  • پوست خود را با استفاده از فوم  یا شیر پاک کن از هر گونه آلودگی تمیز نمایید.
  • محصول را به خوبی تکان دهید .
  • مقدار مناسبی از محصول را بر روی کف دستان خود یا پد پنبه ای ریخته و بر روی  پوست خود قرار دهید و پس از ۵ – ۱۰ دقیقه آنرا از پوست خود بردارید و سپس روی صورت خود ماساژ دهید تا بصورت کامل جذب گردد.

11.ماسک شب ضد چروک اسمانتوس طلایی بیوآکوا

این ماسک رطوبت پوست را تأمین کرده، پوست را به خوبی تغذیه می‌کند، باعث لطافت و شادابی پوست شده و به رفع علائم پیری پوست و جوش کمک می‌کند تا پوستی سالم و بی‌نقص با ظاهری جوان و شفاف داشته باشید.

ویژگی ها:

  • نرم کننده و روشن کننده پوست
  • آبرسان و جوانساز مطلوب
  • کاهش التهابات پوستی
  • کمک و تسریع به درمان پوست
  • تغذیه و ترمیم بافت پوست
  •  ضد  لک و آکنه و جوش 
  • ضد پیری زودرس
  • مناسب پوست های دهیدراته
  • فاقد چربی 
فواید ماسک شب ضد چروک اسمانتوس طلایی بیوآکوا

نحوه استفاده:

هفته ای دو مرتبه ماسک را روی صورت و گردن به ارامی بزنید، . ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد از جذب صورت را با آب ولرم بشویید. این ماسک را شب استفاده کنید.

12.ماسک پودری لاتکسی پروتئین کلاژن مانولین

استفاده از ماسک لاتکسی کلاژن به شما کمک میکند پوستی صاف و یکدست داشته باشید و در پر شدن خطوط ناشی از چین و چروک تاثیر بسزایی دارد.

ویژگی ها:

  • صاف و یکدست کننده پوست
  • مناسب انواع پوست
  • کاهش چین و چروک پوستی
  • سفت کننده پوست
  • تسکین دهنده پوست صورت
  • افزایش الاستیک پوست
  • حاوی پروتئین کلاژن
  • جوانسازی پوست
ماسک پودری لاتکسی پروتئین کلاژن مانولین چیست؟

نحوه استفاده:

  • مقداری مناسب از ماسک لاتکسی (پودری ، هیدروژلی) را با آب یا مایعات ترکیب نمایید.
  • سپس ماسک تولید شده از این محصول را به پوست صورت بزنید و بعد از خشک شدن ماسک لاتکسی را از پوست یک تکه جدا کنید.

13.ماسک پودری لاتکسی ترمیم کننده عصاره حلزون مانولین

ماسک لاتکسی حلزون مانولین اکسیر طبیعی است که موجب زیبایی و درخشندگی پوست میگردد.

ویژگی ها:

  • صاف کننده پوست
  • درمان التهابات پوستی
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • کنترل سایز منافذ باز پوست
  • کاهش خطوط صورت
  • درخشان کننده
  • بهبود تیرگی ، کدری و لکه‌های پوست
  • افزایش قدرت نوسازی و بازسازی پوست
ماسک پودری لاتکسی ترمیم کننده عصاره حلزون مانولین چیست؟

نحوه استفاده:

  • مقداری مناسب از ماسک لاتکسی (پودری ، هیدروژلی) را با آب یا مایعات ترکیب نمایید.
  • سپس ماسک تولید شده از این محصول را به پوست صورت بزنید و بعد از خشک شدن ماسک لاتکسی را از پوست یک تکه جدا کنید.

سخن پایانی

در مقاله بالا به چگونگی ایجاد لک های پوستی و راه های درمان آن پرداختیم. راه هایی که هم خانگی و هم نیاز به کمک متخصص بود تا فرآیند بهبود انجام شود. شما میتوانید با استفاده از کرم های مختلفی که وجود دارد از بروز آکنه و رنگدانه های پوستی جلوگیری کنید. همچنین روش هایی هستند که به غیر عوامل ژنتیکی و … میتوان از بروز لک ها پیشگیری نمود. کاژک بیوتی در تلاش است تا بهترین محصولات خود را برای مشتریان خود در مراقبت های پوستی و بهداشتی عرضه نماید. محصولاتی که نام برده شد بدون هیچ محدودیتی میتوانید استفاده کنید تا پوستی سالم و زیبا را تجربه کنید.

نویسنده: زهرا نوحی

دسته بندی بلاگ مراقبت پوستی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت